Jesteś tutaj
Sekcja Planowania i Monitorowania Kosztów
Kod jednostki: AFA3
Do zadań Sekcji Planowania i Monitorowania Kosztów należy:
- kontrola kosztów, odpisywanie i potwierdzanie środków w ramach działalności ogólnouczelnianej, dydaktycznej, naukowej, usługowej i pozostałej, przeznaczonych na realizację zamówień wnioskowanych przez jednostki;
- przygotowanie projektu planu rzeczowo-finansowego i budżetu zadaniowego Uczelni, oraz monitorowanie ich wykonania;
- przygotowanie planów zadaniowych Rektora, prorektorów, dziekanów, przewodniczących RDN i Kanclerza oraz monitorowanie ich wykonania;
- weryfikacja planowanego funduszu wynagrodzeń, w zakresie zgodności z planem rzeczowo- finansowym;
- wspieranie dziekanów w przygotowaniu planów finansowych i zadaniowych jednostek;
- przygotowywanie raportów z realizacji planu przychodów i kosztów według wydzielonych zadań;
- sporządzanie zbiorczych raportów z realizacji planów oraz w podziale na dysponentów, rodzaje działalności i innych zgodnie z zapotrzebowaniem
- prawidłowe, rzetelne i terminowe przygotowanie i przekazywanie do systemu POL-on wymaganych danych z zakresu zadań Działu;
- koordynowanie w Uczelni i wykonywanie sprawozdań zewnętrznych z zakresu planowania;
- analiza planowanych kosztów kształcenia oraz przygotowanie projektów opłat za usługi edukacyjne;
- weryfikacja kalkulacji cen usług komercyjnych;
- weryfikacja projektów cenników usług realizowanych przez jednostki organizacyjne Uczelni we współpracy z jednostkami merytorycznymi;
- weryfikacja budżetów zadaniowych dotyczących działalności komercyjnej prowadzonej przez jednostki organizacyjne WUM;
- opracowywanie analiz ekonomicznych wybranych elementów działalności Uczelni;
- ocena efektywności ekonomicznej planowanych zamierzeń organizacyjnych;
- koordynacja przygotowania planu postępowań przetargowych Uczelni, współpraca z Działem Zamówień Publicznych oraz Działem Zakupów Projektowych oraz jednostkami organizacyjnymi uczestniczącymi w przygotowaniu planu.